woensdag 23 januari 2013

Woensdag mandjesdag!

Op sommige blogs is woensdag mandjesdag. Na het succes van de huisjes vorig jaar is een groep enthousiastelingen  begonnen met het maken van kleine mandjes. Een 365 dagen project. Nu heb ik daar enige ervaring in. ( Zie de 365 beestjes!). En ik deed ook een poging om de huisjes te maken, maar dat viel me niet mee. Te veel kleine naadjes op een dag... en dat lijkt me met die mandjes trouwens ook.  Maar ik heb wel een mandje om te laten zien. Er zit er eentje op de geborduurde top van het quiltje: Everlasting love. Ja, er loopt een vouwtje door, maar dat is omdat het nog maar een top is...
En omdat we nog steeds in een witte wereld leven:

voor je het weet zit je weer in het zonnetje...
  

en eet je een ijsje op een terrasje...


Maar eerst even m'n want afbreien, gezellig beneden bij de kachel 


De thee staat al klaar onder de muts.

7 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig theepotje....!
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is hier één en al gezelligheid! Wat veel moois laat je ons zien, maar ijsjes...ik heb nu even de snowboots en een dikke trui aangedaan om warm te worden, we hebben geschaatst, die wanten daar heb ik meer oog voor op dit moment,hi,hi. Maar het ijsje is wel heel mooi hoor!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met die foto's zou je de kou bijna vergeten. Het ziet er allemaal zo mooi uit. Zelfs de theepot zit er warmpjes bij, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig mandje heb je daar. Elke dag een mandje? Dat lijkt me een hele klus. Ik ben heel benieuwd naar de resultaten, want je kunt je er helemaal mee uitleven. Je wanten zijn prachtig! En die theemuts...wordt ik heel blij van. Ook een leuk project!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke en prachtige applicaties laat je ons zien, je zou met het zonnetje in huis en de houtkachel aan bijna een zomers gevoel krijgen ;)! Maar.. dan de wanten, wat worden ze prachtig!! Ik ben helemaal jaloers :))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anny
    Ik heb nu 2 x geprobeerd je een mail te sturen maar het lukt niet!

    BeantwoordenVerwijderen