zaterdag 26 januari 2013

Dapper.

Dit dappere vogeltje kwam vanmorgen door de sneeuw hier naar toe gevlogen. Er was me al ingefluisterd dat hij een dezer dagen hier zou aankomen. Maar vandaag had ik hem toch niet verwacht. Wat een sneeuwjacht was het vanmorgen en... het diertje is een boodschapper van de lente volgens zijn maakster. Ik won de give-away bij Elisabeth  Iedereen weet dat ik van dit soort dingen altijd een beetje verlegen word! En hij kwam niet alleen:
Ik kreeg ook een mini slinger van veiligheidspapier, je weet wel het papier dat banken etc voor hun enveloppen gebruiken. Mooi he, die vergrijsde kleurtjes.  En die ging natuurlijk direct aan de lamp. Nee, niet zo precies kijken... er zit altijd stof op die lamp... al die frutsels en draadjes maken hem moeilijk om te stoffen ;-)  De vogeltjesbroche, die zal heel lief staan op m'n blauwe vestje. Dank je wel Elisabeth, het is een heel lief cadeautje met de rand van frivolite. Dat kan Rafeltje maar niet leren!

8 opmerkingen:

  1. Tussen alle griepperikkelen door, moet ik hier toch even op reageren. Geweldig mooie broche heb je gewonnen !
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, dapper vogeltje he!
    en het duurt even voor je de slag van frivolite doorhebt maar eens je de 'aha-erlebnis' hebt gehad, is het niet moeilijk. je moet beseffen dat er een draagdraad is en een werkdraad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt fantastisch mooi gemaakt gefeliciteerd ermee ,ja die Elizabeth kan er wat van hoor gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anny, je cadeau is prachtig! en helemaal voor jou gemaakt lijkt het wel, in jouw kleuren ;)
    we gaan het elkaar maar eens leren, dat frivole gefrutsel, ik vind het ook moeilijk hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een schattig cadeautje gekregen! En zo feestelijk verpakt..wordt je toch heel blij van?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alsof het op een bedje van sneeuw ligt. Het prachtige vogeltje zal je toch snel een lentegevoel geven als je 'm draagt. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel plezier met de mooie broche. Prachtig en met veel liefde door Elisabeth gemaakt en veel werk. Frivolite is een hoop werk. Leuk dat je een jasje hebt waar hij mooi op staat.

    Slinger hangt leuk in de lamp.

    BeantwoordenVerwijderen