maandag 14 januari 2013

Papieren maandag.

Let it snow!


Het was even zoeken, maar ik wist wat ik zocht: een journal uit 2009. 
Gemaakt op 1e Kerstdag.
's Avonds even lekker smeren met verf en lekker raak plakken om een dag opzitten en pootjes geven goed af te sluiten.

Inmiddels sneeuwt het hier goed door:


Dikke vlokken zorgen al voor een flink pak. 
Aan het eind van de middag kom ik vast weer familieleden tegen van


hem of van


haar.
En nu al ziet het er vanuit het raam van m'n atelier zo


uit! 

6 opmerkingen:

  1. Wow, wat een boel sneeuw. Hier in midden nederland ligt niets.
    Mag ik zo brutaal zijn om te vragen in welke provincie je woont?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wij hebben ook nog geen vlokje, maar op de sneeuwradar zie ik dat het bijna gaat beginnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In ons Limburg is nog geen vlokje sneeuw te zien!!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier sneeuwde het vandaag iets, maar er ligt nu niets meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf he, hier inmiddels ook een echte sneeuwstorm waar ik daarnet lopend van mijn kooravondje doorheen naar huis gekomen ben! Super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. er is inmiddels nog een flink pak bijgekomen vanavond...en het is zóó stil buiten..

    BeantwoordenVerwijderen