vrijdag 4 januari 2013

Inspiratie.

Af en toe doe ik een rondje door de HEMA, m'n hofleverancier. En dit keer vond ik weer iets heel leuks: een koker pennen met een leuke tekst erop. Onder de noemer: a pen for your thoughts. Ik zou dat vrij vertalen als: een pen passend bij je stemming. Er zijn 6 leuke opschriften als: just perfect, -monday,monday, - every day is like sunday, - en brilliant thoughts. Ik denk dat ik vandaag toch maar ga voor good idea! Want... ik hang hier nu wel zo comfortabel achter m'n laptopje, maar beneden ligt nog een troep: Mevrouw Rafel ruimt de kerstboompjes op. En doet de was...

 Dat is altijd een beetje dubbel. Weg lieve lichtjes en kitscherige kleurtjes. Maar het idee van een schone lege kamer trekt ook wel. Al vraag ik me wel af hoe het mogelijk is dat zoveel spullen
uit zo'n klein boompje komen:
  Kom ik ga maar weer eens opruimen. Good idea! Daar hoort een pen bij!

7 opmerkingen:

  1. Jammer toch dat het weer opgeruimd liet worden; het is zo gezellig, ik wacht nog heel even!
    Grappig die pennen!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. onvoorstelbaar wat je eigenlijk overhoop haalt voor een beetje kerstgevoel he? ik gad hier wel 7 kratten staan geloof ik. maar met een paar verjaardagen voor de boeg us die kale boel ook wel weer handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jij hebt veel taartjes in de boom :)
    Mijn boompje is ook al opgeruimd, jammer...maar wel meer plek nu om te quilten.Leuk, die pennen, volgende week ga ik ook een rondje HEMA!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee, wat een grappige pennen ;) Had ik nog niet gespot, wij gaan ook heel graag naar 'Meneer Hema'! (Waarom Meneer? Omdat er al sinds de kinderen klein zijn, dezelfde meneer achter de ruilkassa zit :)) In mijn opruimwoede zijn er nu twee kerstdozen vol naar de kringloop gegaan, hopelijk is iemand anders hier weer blij mee! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de HEMA! wat zouden we zijn zonder de HEMA!! leuk, die pennen!
    en wij hebben de kerstboom ook al onttakeld: leuk als die in huis komt en heerlijk als die weggaat - wat een ruimte en licht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kleurtjes van de pennen zijn al net zo mooi als de kerstballen. Mooie spulletjes heeft die winkel toch. Hopelijk ga je opgeruimd het weekend in. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben meteen even gaan kijken vanmorgen. Bij ons zijn ze nog bezig de schappen in te richten - geen pennen gevonden. (Wel leuke aantekenboekjes, kleurige memostripjes en tape). Ze hebben steeds weer van die leuke dingen daar bij de Hema!

    BeantwoordenVerwijderen