zondag 20 januari 2013

Polswarmertjes.

Afgelopen week liet ik al een klein stukje zien van de polswarmertjes waarvan ik het patroon via Irene vond op kantwerk.nl  Even klikken op patronen. Dan vind je ook de mooiste patronen om te kopen.Ik ben gek op polswarmertjes. Zeker nu ik met een elastieken kous loop vanwege m'n oedeemarm. Zo'n kous moet een hele tijd mee. En op den duur wordt het randje een beetje groezelig! Sta ik leuk aangekleed, mooi jasje aan om uit te gaan, piept er zo'n raar randje onder uit. Oplossing: een polswarmertje. Overigens schaam ik me niet hoor voor het hulpmiddel, maar zo'n randje...brr.
Het enige wat aan dit patroon ontbreekt is een waarschuwing: HET BREIEN VAN DEZE POLSWARMERTJES KAN EEN ERNSTIGE VERSLAVING VEROORZAKEN !Ik kan namelijk niet stoppen om het schattige patroontje met de blaadjesrand te gebruiken en begon maar vast aan een 2e paar:
En...iedereen weet het: ook lapjes en stofjes zijn  verslavend. Je hebt er nooit genoeg van. Laat nu De Quilthoeve een lapjes give-away hebben georganiseerd.
Het tonen van een foto van die heerlijke stapel lapjes vergroot m'n kans om mee te doen. Dus hier komen ze!
Maar ga zelf even kijken op hun blog want daar staan de lapjes in volle glorie.Op de een of andere manier is de kwaliteit van de foto nou niet erg goed. Tja, computers he?
 

6 opmerkingen:

  1. De polswarmertjes zien er super mooi uit. En als ze dan ook nog eens het groezelige randje kunnen verstoppen, wat houd je dan tegen. Erg mooi hoor.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. misschien wat voor mijn lief ;) alhoewel, die ziet mij aankomen met oud roze muizentandjes :)

    wel lekker warm nu en chique als er iets onder je jasje uitpiept

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk bij dit weer, die polswarmertjes. en zo'n fraai randjes! 1 weggevertje heb je alvast gewonnen: stuur je mij je adres zodat het vogeltje naar jou kan vliegen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaa, daar had ik, heel zorgvuldig, niets over gezegd! Ze zijn zo leuk om te breien - die van jou zijn beeldig, had ik nog niet aan gedacht..effen kan ook! En nu sta jij er weer heel verzorgd en elegant bij, als je de deur uit gaat. We mogen Monique ( van de site) haast wel op de hoogte brengen van het succes van haar patroontje..
    Ps. Ik krijg ineens nieuwe inspiratie: wat denk je lieveheersbeestjes patroon? Polsgedeelte in rood met zwate stipjes, randje in zwart

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal niet erg deze verslaving, want ze zijn erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen