maandag 4 maart 2024

O,o hondjes.

Wat is Puckje toch een brekebeentje.

Of een pechvogel.

Nou ja, toch ook weer niet.

Zijn mondje heelt mooi.

Hij kreeg antibiotica en hoewel er afgesproken was

on zijn gebit schoon te maken.

Om te kijken of dat zou helpen,

hoefde dat toch weer niet.

Dus stond ik donderdagmorgen om 8 uur 

voor niks bij de dierenarts,

Nou! Wat een fijne meevaller.


Dit weekend was hij alweer stevig aan het knabbelen.

Natuurlijk willen  ze allebei 

dezelfde knabbel.

Pfft.

Maar dit weekend versprong hij zich en nu moet ik hem de trap op dragen...


Zo te zien wordt dit een kort blogje.

Want ik deed niet zoveel.

Voor mijn nieuwe dagboek heb ik een 

borduurtje nodig voor de kaft.

En eigenlijk ben ik een borduurster.

Ik begon al enthousiast op mijn derde.

Sommige lezers kennen de kaften nog wel die ik vroeger maakte.


Zoals deze.

Dat doe ik niet meer.

Het werd ook wel een kunstje.

Maar het staat wel leuk in de kast.


En ook de achterkant mocht er zijn.


Ja! en het wordt lente.


Ik kon de verleiding niet weerstaan en kocht allerlei leuke zakjes zaad

bij de Action.

Spotgoedkoop.

En ik zie wel of ze uitkomen.

Bij de Action denk ik altijd aan het liedje 

"Action Anny."

van Jeroens Clan.

Zoek het maar het maar eens op op You Tube.

Ik hoorde het op een avond op Radio 5.

Meestal zit ik 's avonds na de afwas even bij de radio 

te spelen met lapjes en draadjes.

En toen kwam het voorbij.

En volgens mij zijn er niet alleen Action Anny's.





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten