maandag 9 oktober 2023

Andermansveren.

Pfft!

Dat was even rennen.

Na al dat verbouwen was de schuur een soort 

uitdragerij geworden.

En ik kon ook niet meer bij mijn scootmobiel.

Die stond helemaal achterin.

Deze zomer had ik hem nauwelijks nodig.

Maar nu wordt alles lopend doen wel zwaar.

Kan ook met de auto. 

Maar die kippe eindjes?

Nou ja, hij staat te laden.

Af en toe een bezorgde blik uit het raam 

of

er nog geen rook uit de schuur komt.

Die acculaders zijn berucht

als het om brand veroorzaken gaat.

Puck was er als de kippen bij om op de 

plank te klimmen.

Hij is gek op een gratis ritje.


 Eerst maar een die andermans veren.

Kijk een wat een prachtige top 

de-overbuurvrouw-van-de-quilts heeft gemaakt.


En deze dan.

Zo leuk.

Een echte scrappy quilt waar ze zo goed in is.

Tja, dat krijg je als je een jaar niet blogt: dan kun je ineens hele

mooie dingen laten zien.

IK zelf ga als een slak.



Er werden al wat bollen gepoot.

Piepkleine narcissenbollen die ik dit voorjaar overhield.


Toen ik vanmorgen met de hondjes langs de Welkoop wandelede
zag ik leuke hangplanten.

Dus die met de auto opgehaald.
Kijk: dan mis ik de scootmobiel.
Want de winkel is hier om het hoekje.


Nog 7 hexjes en dan staat dit blok van 12 x 11 hexjes ook weer aan elkaar.

Dan begint weer het allerleukste: 

een nieuw blok leggen. 


Ik begin weer een beetje in mijn leven te groeien.

Gisteren bakte ik sinds lange tijd weer iets.

Zoete bolletjes met jam
uit de Country Living van deze maand.

Leuk en gemakkelijk recept met yoghurt.

Goed kneden en er kan eigenlijk niks mislukken.


Sluit ik af met een bloemetje.

Rozen.

Want dit blog gaat vaak over rafels.

Maar die rozen horen er toch echt bij.

Ze raakten een beetje vergeten nadat die leuke pergola 
met 
New Dawn rozen werd afgebroken. 









4 opmerkingen:

  1. Wat zijn de quilts van de buurvrouw mooi. Vind je hexjes prachtig ,leuke kleuren.Succes met het opladen. groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg gezellig dat je weer blogt. Ik lees het altijd met veel plezier. De quilts zijn prachtig. Leuk dat je ons de foto’s laat zien. Ik vind je eigen hexjes zo ontzettend leuk. Iedere keer word ik er blij van. Zoveel mooie kleuren en patroontjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je na een jaar blogpauze weer bent begonnen. Ik geniet altijd van je kleurrijke werk. En het quiltwerk van je buurvrouw is ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen