maandag 29 juni 2020

Afhaalchinees.


Goedemorgen allemaal!

Ik moest deze week perse een hoed!

Wat een warmte.

Gelukkig is het nu weer een
echte Hollandse zomer.


Inmiddels zijn de dames gezellig met hun drietjes.

Het was wel een hele vreemde week.

Ineens had ik een afhaalrestaurant! 
Want door de brand kon er niet gekookt worden
bij de oude mevrouw.

Dus kookte ik hier.
Pakte alles in en aten we 
samen
gezellig alles op.
Gelukkig is er sinds vrijdag weer een nieuwe inductieplaat.



Ik brei een sjaal met veel
flotteringen.

Dat zijn losse hangende draden.

Dat gaat wel snel.
Maar is ook een beetje 
buiten
mijn comfortzone! 


De dekentjes gaan bijna naar de nieuwe baby's.
Eenklein meisje is vorige week geboren.


En ondanks de hitte groeide 
de stapel 
mandjes! 

Zo'n blokje is net klein genoeg om 
even tussendoor te doen.

En verder gebeurde er niet zoveel deze week.

Ondanks alle versoepelingen
ben ik nog heel terughoudend
met uit gaan.

Eigenlijk doe ik alleen
nog maar de noodzakelijke boodschappen. 



3 opmerkingen:

  1. Ik vind je dametjes echt heel leuk. En ben benieuwd naar je mandjes. Kookt je moeder nu (weer) zelf of doe jij dat daar? Lekker even koel nu buiten, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was even schrikken met het brandje. De mooie gebreide dames schrokken zich natuurlijk ook een hoedje. Heerlijk zo'n luchtige sjaal. Mooie dekentjes zijn het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Anny, even zeggen dat ik altijd zo geniet van uw blogs. Zo inspirerend. Sterkte met alles. Hart.groet, Aline uit Den Haag

    BeantwoordenVerwijderen