vrijdag 17 mei 2019

Op atelierbezoek.


Liz en Puck
kwamen vandaag gezellig op
atelierbezoek.

Ik moest zelfs nog een extra stoel
aanslepen!
Niet omdat ze zo’n bewondering hadden voor mijn werk!

Nee, het is heerlijk om zo de straat in de gaten te houden.

Zou die brutale buurpoes zich nog laten zien?

Kortom voor mijn werk hadden ze totaal
geen oog.

Morgen en Zondag
is het hier 
kunst en atelierroute.


Nee, bij mij kun je geen kijkje nemen.

Ik hoor niet bij dat groepje.
Ook nooit geprobeerd.
Waarschijnlijk niet goed genoeg of juist te divers.

Maar het is wel leuk om even op de fiets 
te stappen en een rondje te doen.

Een plattegrond staat op de website.
Het website adres staat op de foto.

3 opmerkingen:

  1. Zie graag de vloertegels, prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige foto ze zo samen voor het raam. Net of ze op de koffie zijn in je atelier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, kijk ze daar eens zitten: alles goed in de gaten houden! Ben je er nog op uit geweest? Het was zulk heerlijk weer om er even uit te gaan....

    BeantwoordenVerwijderen