donderdag 30 mei 2019

Magenta.

Pfft, alweer een week voorbij.

Vorige week stond ik helemaal in de startblokken
om op mijn vrije vrijdagochtend
te gaan werken met de gelliplate.

Papier gekocht, kleurtjes verf uitgezocht...

En toen kwam ik er laat op de middag achter dat
ik nog een bezwaarschrift
moest schrijven naar de gemeente vanwege 
het terug draaien van het aantal uren hulp in huis
van de oude mevrouw.

Dat moest echt!
De bezwaartermijn was bijna verstreken.

Een echte Ed en Willem Bever
haastklus dus.

Wil ik gaan printen,
zegt de printer:”magenta op,
kan niet printen zonder magenta.

Nou wilde ik niet direct de volgende dag met
knalroze aan de slag.
De vrije Vrijdagochtend verliep er wel
anders gekleurd door.

‘s Morgens snel met de hondjes naar de computerboer.
Ze raakten helemaal van slag van alle drukte op 
het industrieterrein.
Daarna snel printen,
hondjes passen op het huis.
Gauw, gauw naar het Gemeentehuis.
Bezwaarschrift afgeven.


‘s Avonds lukte het toch nog om wat te printen.
Er liggen wat bladen om verder te gebruiken 
voor collages.

Nee, niet in magenta.
Daar had ik al voldoende mee te stellen gehad.


Verder in de week ging ik op zoek naar mooie stukjes.
Een leuk werk om morgen echt af te maken.

Komt er toch nog weer magenta om de hoek kijken! 




1 opmerking:

  1. Wat fijn dat je na zo’n drukke start toch nog tijd had om iets creatiefs te doen. Fijn is dat dan hè.

    BeantwoordenVerwijderen