donderdag 19 april 2012

Insecten

Deze maand ben ik met de beestjes een heel andere weg ingeslagen. Niet meer die kleine pratende betweters, maar insecten. Ze zitten nog op het tekenblok. De andere beestjes knipte ik per keer uit. Dat gaat hier ook wel gebeuren, maar ik vind het idee van een kastje met zgn opgeprikte insecten ook heel leuk. Vandaar dat ik ze even aan elkaar laat zitten.
Bovendien geloof ik dat die kleine kletsers in hun koelkastdoosje niet zitten te wachten op zulke griezels. ;-) Ze zijn overigens puur fantasie. Elke gelijkenis met bestaande dieren is toeval!

7 opmerkingen:

  1. oh wat leuk enig om te vilten gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn geweldig! Zo kleurrijk en grappig, ik vind het kunst!! Misschien ook leuk voor dat insektenkookboek, alhoewel.... ;)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sommigen hebben erg grappige keuekenschortjes aan. Zo vind ik die kleine potige engerds wel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zitten ze nu nog netjes op een blaadje. Het zal met die insecten moeilijker zijn om ze netjes in een doosje te bewaren, kruipen overal waar ze willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben blij dat ik terug ben, want heb weer leuke dingen gemist, zit te genieten.
    Groetjes Joke

    Ps ja de pleisters beginnen te werken, denk wel dat ik er baat bij zal hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben er weg van!! Die mooie geleedpotigen!
    lieve groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 't is gek: ik gruw van 'echte' insecten maar ben altijd gefascineerd door getekende insecten. en die van jou zien er mooi en ongevaarlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen