dinsdag 30 juli 2024

Zeewind.

Eigenlijk wilde ik wachten op zeewind.

Lezers die dit blog al langer volgen weten het wel:

als er zeewind staat, dan waaien 

de-quilts-van-de-overbuurvrouw

deze kant op.

En ze heeft de afgelopen tijd weer hele mooie quilts gemaakt.

Maar zover is het nog niet.

Geen zeewind dus.

Wel mooi weer.

Gisteren was het tijd om te spijbelen.

Trouwens, zoveel nieuws is er nu ook weer niet.


 De stapel hexjesblokken groeide tot 25 blokken.

Als ik de quilt net zo groot wil maken als de blauwe quilt

dan heb ik 96 blokken nodig.



En het was boekjes maak tijd.



Oh, wat leuk een foutje met het foto's 

plaatsen.

Ik laat het zo staan.

De onderste boekjes zijn niet stevig genoeg om in te werken.


Dus kocht ik een boekbindmachientje.

Dus nu kan ik boekjes maken met een spiraalrug.

Eigenlijk echt iets voor scrapboekjes maaksters.

Voor werken met lapjes vond ik het al veel te warm.


Dus zocht ik een boek dat ik "door kan tekenen".

De opdrachten maak ik op aparte blaadjes.

Kunnen ze later in een boekje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten