maandag 22 juli 2024

Komkommertijd.


 Goedemorgen!

Nou, de komkommertijd is hier aangebroken.

"Wat heb ik eigenlijk gedaan ??? "

vroeg ik me af .


Beetje gespeeld met mijn snijmachine 

en 

boekjes gemaakt.

No sew boekjes.

En voor de kaftjes gebruik ik oude tekeningen.

Ik experimenteerde wat met behangpapier 

voor een rug.

Maar dat werd geen  succes.


Ik maakte nog wat hexjes blokken.


Breide een steekje.


Alweer een pinwheel.

Hij paste verrassend goed bij mijn zomerjurk.

Het mag dan wel komkommertijd zijn:

en zomer, maar mijn zomerjurkjes slijten niet hard.

En ik ben nog wel zo gek op zomerjurkjes.

Eens even tellen, ik denk dat dit misschien de 

9e of tiende dag deze zomer is dat ik een jurkje draag.

Zo jammer. 

Maar het weerbericht wordt beter.

We hopen er maar het beste van.

Tot volgende week! 



1 opmerking: