maandag 11 december 2023

Administratie kantoor.

Tja, welke kop zet ik boven dit blogje.

Nou, administratie kantoor lijkt me wel heel passend.

Hoewel ook hondenuitlaat service 

of schoonmaakbedrijf vandaag wel passend is.

Kortom: Mevrouw Rafel heeft last van huishoudstress.

Zo, inmiddels een was in de droger geplonst.

Puckje is nog in de lappenmand 

en 

heeft ontstoken slijmvliezen.

We krijgen de ontsteking er maar niet onder,

Gelukkig is het geen lastige patient.


Omdat ik nu minder bergruimte heb nu 

het rommelkamertje badkamer is geworden 

moet ik hier in mijn atelier fanatiek opruimen.

Ik heb me voorgenomen om iedere dag iets de deur 

uit te werken.

Hoe ouder je wordt hoe meer troep.

Maar ik kan dat toch nooit meer allemaal afmaken 

of zelfs nog starten.

Maar deze rode pinwheelsjaal maak ik nu af.


De kleuren passen mooi bij Kerstmis. 

Maar ik moest wel even wat wol bijbestellen.

Het is shetlandwol van Finlandia,


De hexjes quilt groeide ook weer een beetje.

Gelukkig mocht hij even op de designwall

van N.


Nu mag ik weer een nieuw blok leggen.

Het allerleukste deel van deze quilt.


Lastig dat het zo donker is de hele dag.

Want het moet wel bij goed licht.



 

1 opmerking:

  1. Mooi effect van de kleuren in je breiwerk en zeshoeken! Sterkte met Puckje

    BeantwoordenVerwijderen