maandag 17 september 2018

Een creatief dagje.

Afgelopen vrijdag een creatief dagje.
Een vrije dag.








Eerst een half ochtendje schilderen.

Lekker vrij werken en kliederen mag.

Puck vindt het niks.
Om te voorkomen dat hij een blauwe neus haalt
zit hij op mijn atelier in de bench. 

Nee, een meesterwerk is het nog niet geworden.
Wie weet. 

Meteen maar wat journalbladen in de verf gezet.
Vaak zijn er heel wat onderweg.


Ook de warme maaltijd was creatief.

Bloemkoolnasi.

Ik vervang de rijst dan door gemalen bloemkool.
Proef je niks van.
En zo kom ik ook nog van een reuzengrote bloemkool 
af die ik anders in mijn eentje moet opeten! 


3 opmerkingen:

  1. Hier in huis is bloemkool alleen mijn favoriete groente. Daarom lijkt het me een leuk experiment om van de andere helft ook eens nasi te maken. Bedankt voor het idee! Je schijnt er ook lekkere soep van te kunnen maken.

    Heerlijk bezig met verf en je journal geeft echt een fijn gevoel. Laat Puck maar in zijn bench, kan hij ook niet op onderzoek uitgaan. Even niet opletten en ze graven zich ergens in of gooien dingen om. Benieuwd wat er verder met de pagina's gebeurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, kijk, bloemkool-nasi maak ik ook altijd, zo lekker hé. Arme Puck, kijkt zo verdrietig :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk om zo creatief bezig te kunnen zijn. Het resultaat is echt heel leuk. En je nasi is een goed idee, ga ik zeker ook eens proberen. Bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen