woensdag 30 november 2011

Tekenen met Hundertwasser

Vanmorgen was de 3e les van de Hundertwassercursus. Helaas ben ik snip- en snipverkouden, dus moest ik verstek laten gaan. Gelukkig is er internet. Met het verkoudheidsvirus kan ik gelukkig nu niemand besmetten... Hoetsjoe! ... ja, dank u het gaat al weer wat beter... Maar ik wilde m'n tijd toch goed besteden en maakte deze tekening. Op een vierkant stukje printerpapier!!! Rafeltje toch!!! Nou ja,een vol hoofd wil natuurlijk niet nadenken... Na gedane arbeid zoekt Rafel snel haar warme bedje op... Even bijslapen.

5 opmerkingen:

  1. Nou een reactie plaatsen is niet eenvoudig zeg. Verdwijnt tie gewoon en kan ik weer helemaal opnieuw beginnen.
    Afijn, we hebben je echt gemist vanmorgen, Jammer dat je er nier bij kon zijn. Maar wat heb je weer een leuke tekening gemaakt. Qua hoed zat je goed want wij hebben vanmorgen ook hoeden getekend. Errug leuk maar best lastig.
    Hopelijk knap je snel weer op, iig beterschap en de hartelijke groeten.
    Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg net twee updates, maar zie dat het al langer staat.
    Wat heb je er prachtige tekening van gemaakt. Ik wens je beterschap,groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wat naar dat je de griep hebt, hoop dat je snel opknapt, beterschap, en je kan beter met een ander virus besmet, en besmet blijven met deze schitterende tekeningen. Wat is het mooi en kleurig
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Yvon: ja, een reactie plaatsen valt soms niet mee. Maar voor de veiligheid moet ik toch echt woordverificatie istellen... en: ben benieuwd wat jullie gemaakt hebben!
    @ Johanna Zweden: helaas heb ik het patroon niet meer. Jammer.

    BeantwoordenVerwijderen