maandag 24 juni 2024

Dikke stroop.

O, wat ben ik laat!

Het gaat vandaag ook als dikke stroop.

Ik wilde eerst mijn hele huis zuigen want  anders schiet het erbij in.

En een opgeruimd huis is ook 

een opgeruimd hoofd.


De derde keer dit jaar dat het zonnescherm 

naar beneden kan.

Oef! 

O, wacht even: Keesje is zoek.

Ha, gevonden.

Onder mijn bed.

Eerst ruzie zoeken met zijn broertje over de 

enige 

stoel hier op het atelier.

En dan stiekem wegsluipen.


Gewoon even je tong uitsteken naar de wereld.

Het is hier op lapjes gebied een beetje saai.

De restjesblokken maakten de 100 blokjes vol.


Toch een lekker stapeltje!


Mijn rolmes hield het na zeker 35 jaar trouwe dienst mee op.

Dus  viel er heel wat te snijden toen de nieuwe arriveerde.


Afgelopen week was het ook best wel aardig weer om nog een

steekje te breien.

Ja, weer pinwheel.

Ik heb een ander patroon op het oog.

Maar dat moet ik nog even uitrekenen.


Iedere dag probeer ik wat hexjes te rijgen.

En wat is er nu leuker dan ze eens uit te leggen.

Maar eerst blauwpaarse stof zoeken en snijden.

Het kan weer.

Tot volgende week.

Geniet van het mooie weer.











 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten