maandag 5 februari 2024

Zoekplaatje.

Vorig blogje liet ik het 2e halve blok zien.


Ik laat het ontwerp altijd een paar dagen staan.

En kijk dan of ik nog veranderingen ga aanbrengen.

Inmiddels zitten al deze hexjes aan elkaar
en kan ik het 3e halve blok gaan maken.

Ik weet nog niet of het daarbij blijft.

Als ik dan zou stoppen is de quilt 33 hexjes hoog 

en 

30 hexjes breed.

Eerst maar dat derde halve blok maken.

Ik ben het nog niet beu.

Al vraag ik me wel af hoe ik het ga quilten of binden.


Mijn restjesblokken fabriekje werkte ook weer.


Nou ja, restjes.

Ik kocht een jellyroll.

Beetje onneuzen mag toch.


Ag en toe breide ik een steekje aan de pinwheelsjaal.

Afgelopen week waren er telkens mensen in en rondom

het huis

die iets moesten maken.

Mevrouw Rafel kan daar heel slecht tegen.

Er wordt wel een tijd afgesproken.

Maar het is wachten tot er eindelijk iemand komt.

"Die mannen (tja, het zijn meestal mannen)

houden mijn handen vast!"plachtte mijn tante te zeggen.

Het is erfelijk hoor.


Even de foto's door.

Ha, nog een leuke tentoonstelling van 

quilts en mandalas van Nel Boers.

In het Kuzhuis in Hoek van Holland.

Je kunt ook een leuk filmpje over de opening

vinden op @kuzhuis op Instagram.

Ik ben zo'n kluns: ik kan het niet aan een linkje hangen. 

Zelf even zoeken. 






 

1 opmerking:

  1. Heel herkenbaar dat wachten op de klusjesmannen. Ik word er ook altijd wat ongedurig van.

    BeantwoordenVerwijderen