maandag 12 februari 2024

Goedemorgen!


 Goedemorgen allemaal van Keesje.

Wat ziet ie er onschuldig uit he?


Ik vond hem weer eens comfortabel op de tafel.

En luisteren ho maar.

Dat is denk ik het poezenbloed.

Het is net een kat.

En omdat ik allergisch voor poezen ben 

heb ik ook niet zoveel ervaring 

met hoe je daarmee omgaat.

In ieder geval heeft boos worden weinig zin.

"Mens stel je niet zo aan" zie ik hem denken.

Terwijl Puck alles doet voor een koekje

heeft Kees zoiets van:

"een koekje, nou ik kan wel zonder hoor!"

Ik heb nog een nieuw zoekplaatje.

Dat derde halve blok wordt uiteindelijk zo als het 

plaatje rechtsboven.

Wacht, ik zoek het even op.


Zo wordt ie dus uiteindelijk.




Deze week was het Bee,

dus ging ik gepakt en gezakt erop af;

kon ik eindelijk de blokken op een designwall spelden.


Zo gaat het ongeveer worden. 

Al heb ik wel de bovenste 2 blokken verwisseld.

Die moeten omgekeerd worden.

Het is vreselijk opletten hoe ik het ook alweer
ontworpen heb.

Maar blijkbaar past het ook andersom.





1 opmerking: