maandag 22 januari 2024

Een beetje stout!

Tja, wie zou dat nou zijn.

Wat denk je van Keesje?

Ik type dit met een oog gericht op de stoel naast me.

Puck moest inschuiven en Kees zit er voor het eerst naast.

Tot nu toe zat hij in de bench.

Zogenaamd naar buiten te kijken maar ondertussen 

speurend naar kattekwaad.

Zo'n atelier is ook wel een uitdaging voor een kleine hond.


Voordat ik de laptop erbij pakte deed ik beneden

de administratie.

Daar bewaakt kerstmuis alle mappen.

Kerstmuis hoeft niet in een doos naar zolder.

 Want hij heeft last van claustrofobie.

En dat geeft maar gedoe op zolder.

Binnen de kortste keren had Kees muis te pakken.

Zit dat beest daar met een natte broek 

en 

een pijnlijke staart.

Kees is nu eenmaal een ondernemend type,


Deze week vond ik hem op de eetkamertafel.

Gelukkig had ik net mijn servies weggeruimd.

Meneer kon niet terug! 

In de keuken kon ik het angstige gepiep horen.

O,o,o! 


Paw Patrol! 

kKjk hem toch nu eens zitten! 

Helemaal trots.

Je ziet: ik heb mijn handen vol aan Kees.

Toch kwam er nog wel wat uit mijn handen.


Ik stikte wat restenblokjes.



Maakte nog een no-sew boekje.

Voor de kaften versnij ik oud werk.

In een kast op een stapeltje heb ik er ook niks aan. 


En zo is het de start van een nieuwe collectie??? 

Wie weet. 





 

6 opmerkingen:

  1. Grappig die hondje samen op de uitkijk. Leuke boekjes, mooi idee om de kaft zo te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. daar wordt je toch verliefd op , op die twee zo gebroederlijk naast elkaar..
    tja en "kattenkwaad" hoord er ook een beetje bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke boekjes zijn dat. Je arme muis, vanavond maar een extra stukje kaas op zijn bordje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kerstmuiskon het stukje kaas wel waarderen ! Goed iedee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ondeugende hondjes, maar wel erg leuk.
    Mooie boekjes heb je gemaakt.
    groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig zo samen op de stoel! Ook je Terry/Kate blokje is mooi van kleur!

    BeantwoordenVerwijderen