dinsdag 8 februari 2022

Ruimen

Goedemorgen allemaal! 


Wat is dat lang geleden.

Even snel een blogje.

Ik ben er nog hoor!

En het gaat ook nog best wel goed.


Maar alles is een beetje rommelig.


Nee, ik loop niet achter met kerstspullen opruimen.

Ik ben bezig met het leegruimen van mijn moeders huis.
En hoewel het grootste deel gedaan wordt
gaat er toch nog heel veel door mijn handen.

Dus  vanmorgen, net voordat de huizenruimer kwam
nog even kerstdingen meegenomen.
Er zitten nog spullen in van toen ik klein was.
Die wil ik wel bewaren.
De rest gaat weg.

Dus ben je gek op kerstboomvogeltjes
en woon je dichtbij:
ze zijn op te halen.

Ruimen is ook best emotioneel.
Hoewel ik ook heel blij ben dat het eindelijk zover is.

Ik de verder geen spectaculaire dingen.


Beetje haken,


beetje tekenen,


beetje breien.

Als alles weer een beetje loopt ga ik 
weer regelmatiger bloggen!

Tot dan. 






3 opmerkingen:

  1. Ha Rafeltje, lekker aan het opruimen? ik ook, het geeft ( mooie) herinneringen en het schoont je hoofd ;) binnenkort zijn we geen stadsgenoten meer, bij mij zit bijna alles in verhuisdozen...ook leuk
    groetjes aan omi en voor jou natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht even dat je moeder was overleden. Maar dat is dus niet zo, denk ik.
    Sterkte met opruimen. Ik weet dat het veel energie kost, je ouderlijk huis leeg maken.
    Gelukkig heb je het tekenen en haken nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sterkte met leegmaken van je moeder's huis. Neem er de tijd voor, want het is zo definitief. Blijf ook gezellige dingen doen, zoals een beetje breien, haken en tekenen. Hartelijke groet van Aaltje

    BeantwoordenVerwijderen