vrijdag 14 juni 2019

Zondagsschilder.

Afgelopen zondag wist ik het zo te regelen
dat er tijd overbleef om te schilderen.


Nu niet direct een meesterwerk verwachten!

Het gaat gewoon ook over de 
lol
die ik eraan beleef.


Lekker losgaan met een grote, dikke kwast 
en veel verf.

Eigenlijk ben ik een
gestolen-kwartiertjes-schilder.

Dat is vast en zeker nog erger
 dan een goedwillende amateur.


Overigens was er afgelopen zondag nog 
wel werk aan de winkel.
Er lagen heel wat grote takken in de tuin van de oude mevrouw.

Lizzy tuiniert niet.
Daar is ze veel te nuffig voor!
Raakt haar haar in de war.

Nee, dan Puck.
Die deed zijn uiterste best.
Alleen jammer dat ie al die takken naar binnen sleepte.


Omi’s tuin ziet er weer goed uit.
Nog weinig kleur.
Dat is altijd zo tot half juni.
Het begint nu allemaal te kleuren.


3 opmerkingen:

  1. Wat kan je mooi schilderen, frisse kleuren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor een kwartiertjes schilder ben ik sprakeloos van dit prachtige doek! Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi schilderij heb je gemaakt. Mooie kleuren en ook de bloemen vind ik erg mooi. Echt een vrolijk zomers schilderij.

    BeantwoordenVerwijderen