dinsdag 7 mei 2024

Wolken.

Eigenlijk heb ik niks spannends te melden.

Er zijn van die weken dat er helemaal 

geen werk uit mijn handen komt,

terwijl ik het nog zo van plan was.

Ja, ik zit de hexjes aan elkaar te zetten.

Spannender dan dat wordt het niet.


Misschien komt her wel omdat ik 

eventjes

met mijn hoofd in de wolken was.


In Kunsthalte 6 

hier in het dorp is een tentoonstelling van het werk van

Elly van Baalen en Coby van Buuren.

Met een geweldige installatie waar je doorheen kunt lopen.

En dus de wolk waar je even in kunt staan.

De Kunsthalte vindt je aan het Zuideinde.

En de tentoonstelling is geopend op 

zaterdag en zondag van 13.30 tot 16.30 uur. 


2 opmerkingen:

  1. Mooie tentoonstelling. In welke plaats wordt door gehouden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De tentoonstelling is in Naaldwijk. In het Westland. Het is maar een hele kleine tentoonstelling. Maar zeker de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen