maandag 27 mei 2024

Rozen.


Ik zou bijna vergeten waarom dit  blog rafels en rozen heet.

Toen er in de tuin nog een pergola was 

bloeiden 

in de tuin om deze tijd altijd de 

New Dawn rozen.

Er staat nog wel een struik.

New Dawn rozen zijn ramblers.

Dus willen ze hele lange uitlopers maken.

Dat gaat niet meer.

Dus hou ik ze kort.

En dat lukt ook.


In mijn kleine achtertuin staan nog meer rozen.

Waaronder een prachtige witte Sneeuwwitje.


Deze week volgde ik een leuke workshop

kunstboekje maken.



Het was zo leuk dat ik er thuis nog wat maakte.

Met gekleurd papier uit verschillende

Flow's boeken voor Paper Lovers.


2 opmerkingen:

  1. Prachtige kleur hebben je rozen. De boekjes zijn lekker vrolijk zo bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie rozen laat je zien! Leuke boekjes heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen