zaterdag 26 mei 2018

Warm.


Gisteren was het nog heerlijk achter buiten. 

Lekker een werkje in de zon. 

Maar vandaag is het er veel te warm. 

Ik maakte het gehaakte tasje van ingthings uit de do it yourself Flow af.

Als een klein zakje.
Want die hengseltjes gaan vast en zeker lubberen.


Puck hielp in de tuin, 
terwijl Liz een koel plekje opzocht in de keuken. 

Helaas heb ik de laatste tijd niet veel 
spectaculair werk. 

Geen tijd... 

Maar ik blijf bloggen.

Het contact met iedereen is veel te leuk.
En reacties op mijn blog ook. 

Maar nu is er die vervelende privacywetgeving. 

Schijnt ook voor ons 
huis- tuin- en keukenbloggers te gelden.
Ik doe niks met de adresgegevens.
En gebruik ze alleen om 
af en toe een vraag te beantwoorden. 

Ik sluit daarom reageren niet af. 
Ik vind ze veel te leuk 
en 
inspirerend. 

3 opmerkingen:

  1. Ik heb heel mijn blog weggegooid Anny, wel beetje jammer, maar ik denk dat ik een nieuwe aan maak, maar voorlopig nog niet.
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk gehaakt tasje... was denk ik een feestje om aan te werken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als hobby blogger hoef je niets te doen met de AVG,
    leuk tasje!

    BeantwoordenVerwijderen