woensdag 7 september 2016

Zomerbloemententoonstelling.


Even wat Westland promotie:

Komend weekend is er weer de 
zomerbloemententoonstelling 
in de Oude Kerk in Naaldwijk. 

Altijd de moeite waard.
Wil je er meer van weten?

is alle informatie te vinden. 

En nu ik toch bezig ben met een 
goed woordje voor 
het Westland: 
er is ook een leuk themapark 
rondom de Westlandse druif.

Vroeger was hier veel druiventeelt 
en iets van die oude glorie
is hier terug te vinden.

geeft hier alle informatie.

Een uitstapje naar het Westland
(al die glazen warenhuizen.
daar is toch niks te doen? ) 
is zo erg de moeite waard.

En... we hebben ook hele mooie 
schone stranden! 









3 opmerkingen:

  1. Dat van die stranden zal ik onthouden - want het heerlijk weer om langs de zee te wandelen... En die druif, daar wist ik niets van -, ook nog een eigen themapark, dat moet de moeite waard zijn!
    Geniet van de Hollandse Glorie (met gratis mooi weer erbij..)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ruim 50jaar geleden heb ik in Naaldwijk gewoond en de oom van mijn man had een fotowinkel in het dorp.en de druivenfeesten waren geweldig met een druivenkoningin en grote dikke blauwe druiven.....naaldwijk is gewoon leuk.....nog steeds.
    zomergroet,Anneke*

    BeantwoordenVerwijderen