maandag 30 september 2024

Tussen de lapjes.

Ik heb mijn laptop tussen de lapjes 

gezet.


Gisteren had ik een kwartiertje over en ik dacht,

kom, 

ik kan nog wel wat blokjes stikken.

Al wachtend tot de wasmachine klaar was ontstond er natuurlijk 

weer 

een heerlijke rommel.

En nu hoop ik dat ik er en beetje inspiratie

uit kan putten.

Want het was een heel gewone week.

Met hondjes wandelen, boodschappen doen.

huisje werken

en wat breien en werken met lapjes.

O, en lezen.

Ik las het laatste boek van 

Lucinda Riley.

"De verborgen belofte."

Er is geen plaatje.

Het boek ligt beneden.

Maar het is een echte aanrader.

Een al eerder geschreven boek

dat nu door haar zoon wat is aangepast.

Maar het was toch een echte Riley.

Zoals we kennen van de 7 zussen serie.


Natuurlijk kwamen ook de blokken voor de 

vrolijke hexjes aan bod.

Op dit moment zijn het 40 basis blokken.

En af en toe kan ik het niet laten om ze aan elkaar te leggen.


Zo bij elkaar is het een gezellig stapeltje.  

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten