maandag 27 juni 2022

Hallo!

Is daar iemand?

O,o. 

Wat is dat een tijd geleden dat ik een blogje schreef! 

Ik heb nog niet nagedacht over

wel of niet doorgaan met bloggen.

De afgelopen maanden waren een beetje 

chaotisch.

Mijn moeders huis verkopen.

Dat deed ik zonder makelaar.

Dat kan heel goed.

Maar kost je zelf veel tijd.


En toen eindelijk alles in 

kannen en kruiken was 

gind ik aan de gang met een pot muurverf

in mijn atelier.

Die 2 muurtjes waren al jaren 

grannygroen.

Vermoeid grannygroen.

Maar een nieuwe frisse kleurzoeken

valt nog niet mee.

Overdonderd en een beertje duizelig 

kwam ik uit de bouwmarkt.


 Uiteindelijk vond ik inspiratie

in een oude Country Living.

Ik ben heel blij met het resultaat.

Maar ervan genieten zat er nog niet in 

tot vanmorgen.

Ik ben toch verkouden geweest.

Nee, geen tante Corona. 

Het is nog niet helemaal over.

En ga ook nog niet naar het verpleeghuis,

Die arme oude mevrouw moet het zonder me doen. 

Maar eigenlijk vind ik dit bloggen

wel weer leuk.

Ik ga er zeker weer meer tijd in stoppen.


 

6 opmerkingen:

  1. Leuk weer wat van je te horen! Die lichtgroene kleur is ook heel mooi in die combinatie op de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Af en toe een blogje is ook goed. Zo gaat dat in het leven...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je er weer bent. Ook ik was een aantal maanden afwezig, nu probeer ik zo af en toe wat te schrijven. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig dat je er weer bent. Ik vind je verhalen heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En ook ik ben blij dat er weer hier iets wordt geschreven, insta is lang zo leuk niet. Fijn dat je er weer bent en mooi kleurtje muur!

    BeantwoordenVerwijderen