vrijdag 24 januari 2020

Draadjes.


Even prutsen met een draadje.

Daar houdt het verder wel op de 
laatste tijd.

Alweer een week geleden
ging ik naar onze maandelijkse bee
en maakte 1 mandje.



1 mandje! 

Meer zit er gewoon niet in.

Probeerde een patroontje voor een sok.

Koffieboon

zo heet het patroontje.

Supersimpel,
maar ik moest het toch eventjes 
proberen.
Hoe ging het ook alweer?
Nou zo dus.


Tussen het harde werken door probeer ik 
mijn huisje 
wel gezellig te houden.
Dus moest deze dikke bos mee 
van de Woensdagse markt.


O ja, ik breide ook nog
een paar vingerloze wanten af.
Daar moesten nog piepkleine stukjes 
duimen aan.

Maar dat prietwerk,
een duimpje over 18 steken
is lastig en dan blijft het weleens liggen.  

Dit blog is in deze tijd lastig
bij te houden.

Wat me wel lukt is mijn
Instagram
bijhouden.

@rafelsenrozen

Daar ben ik wel regelmatig te vinden.
Dat betekent niet dat ik niet meer blog.

Veel te leuk.
En ik doe het al zo lang.
Al meer dan 10 jaar.

Eerst bij weblog,
later op dit plekje.

Ik heb nog steeds trouwe lezers.
Dank je wel dat je iedere keer weer komt.

En iedereen die altijd weer iets leuks 
antwoord: dank je wel. 

9 opmerkingen:

  1. Ja, lees je blog graag, kijk er iedere keer weer naar uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik lees al heel lang je blog, en laat het ook soms aan mijn dochters zien. Dan zeg ik kijk eens wat Anny nu weer gemaakt heeft.Kijk wel twee keer per week of er iets nieuws op staat.Zou willen dat ik een heel klein beetje van jou creativiteit had. Vind het echt geweldig wat je maakt. erg mooi de tulpen.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je ook op Instagram zit, ik ben je gaan volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lees jouw blog al een tijd. Merk het laatste jaar aan jou dat het allemaal zwaar wordt voor je. Pas goed op jezelf en het is helemaal niet erg als je meer externe zorg voor jouw moeder vraagt, zodat je meer kan genieten van de bezoekjes aan haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, dat je toch steeds iets op Instagram zet, zo zien we toch wat je zo allemaal doet. Het is jammer, dat je steeds minder tijd hebt voor het blog, want ik lees het heel graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben niet op instagram, dus ben erg blij dat je nog steeds blogt. Anders had ik nooit die heerlijke roze bos tulpen gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zag vandaag op instagram het begin van je sok en nu hier al een proeflapje, zo grappig( je hebt hem hopelijk niet uitgehaald). Heb een lanterfantmiddag (ben te moe om iets anders te doen) dus dacht ga weer eens alle blog langs, af en toe zo heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your Affiliate Money Printing Machine is ready -

    And making profit with it is as simple as 1---2---3!

    Here's how it works...

    STEP 1. Tell the system which affiliate products the system will promote
    STEP 2. Add some push button traffic (it takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. See how the affiliate products system explode your list and upsell your affiliate products all on it's own!

    Do you want to start making money???

    The solution is right here

    BeantwoordenVerwijderen