vrijdag 26 april 2019

Tussie Mussie.


Het is er weer tijd voor!

Zo’n klein schattig boeketje uit eigen tuin.

Wij noemen het altijd een tussie mussie.

De term stamt uit de tijd van Koningin Victoria.
En eigenlijk hoort er een papieren doily om.





In de tuin is het echt genieten.

De clematis op de pergola doet extra haar best.
Die pergola moet weg.
Want hij is helemaal wiebelig en rot.
Net als de schutting.

Het weerbericht voor morgen is niet best.
Hier aan de kust wordt zelfs windkracht 7 voorspeld.
Oei, als dat maar goed gaat.

Mijn handige Harry beloofd steeds te komen.
Maar wanneer? 




Afgelopen week was het heerlijk in de tuin.
Mijn zomerhaakwerk kwam uit zijn winterslaap.

Naar de bollen heet de deken.
Nou dat wilde afgelopen week de hele wereld wel zo lijkt het.
Gezien de drukte in de Keukenhof.

En weet wat ook zo leuk is?
Die leuke mand kan gewoon weer in de kamer staan.
Puckje is zo netjes opgevoed dat hij er niet meer aanzit. 🐶

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattig boeketje! En de deken wordt prachtig, heerlijk steeds blokjes haken. Mijn akelei ziet er geweldig uit, volgens mij heb jij mij de zaadjes gestuurd, klopt toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat fijn he die tuin ik geniet er ook met volle teugen van,mooie deken ik ben er een aan het breien laat ik eerdaags weer eens zien
    je ik vind het weer leuk dat ik het opgepakt heb het bloggen ,miste jullie

    BeantwoordenVerwijderen