vrijdag 12 oktober 2018

Vooruit denken.

Maar voordat we dat gaan doen
wil ik terugkomen op alle
reacties
die ik kreeg op mijn mantelzorgblog.

Niet alleen als reactie op dit blog.
Er waren ook mensen die me op straat aanspraken.
Of mailden. 

Dank je wel voor alle lieve 
steunende reacties. 

En dan dat vooruit denken.
Vanmorgen had ik een uurtje over
en wilde echt iets anders.
Meestal kies ik op mijn vrije dag voor schilderen.
Daar wil ik wel wat meer tijd voor.

Weet je wat? 
Ik ga even werken met m’n gelli plate.

Monoprinten. 


Om meerdere afdrukken en kleuren over elkaar 
te printen moet je goed nadenken. 

En daar ben ik gewoon niet goed in.




Er bleven echt wel wat aardige prints over
die ik weer verder kan gaan bewerken! 

En het was een heerlijk ontspannen uurtje
waarbij ik helemaal in het hier en nu was.

Geen tijd voor muizenissen. 
Heerlijk! 

2 opmerkingen:

  1. Wik ben zó blij, dat je nu even lekker hebt kunnen creatieven! Ik was gewoon ontdaan van je vorige blogje: hoever moet het komen vóór er hulp geregeld geregeld wordt in deze situatie? Moet je er als mantelzorger dan zelf eerst aan onderdoor gaan? Het is schandalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je even heerlijk hebt kunnen fröbelen! Hoop dat je gauw weer tijd hebt om er verder mee te gaan....

    BeantwoordenVerwijderen