zaterdag 31 maart 2018

Druk, druk.

Ja, ik ben er nog hoor! 


En af en toe werk ik ook nog met een draadje. 

Heel simpel: 
granny squares. 


Al die kleurige blokjes 
zet ik met ivoorkleurig garen aan elkaar. 

“ Kind, wat ouderwets!” 
zei de oude mevrouw. 

Er zit ook helemaal geen plan achter.

Af en toe moet ik even iets met mijn handen doen.
Want het is druk. 
Terwijl ik dit tik heb ik Puckje al 
4 keer weggehaald bij iets wat hij beslist niet mag... 

Ondanks de problemen die hij heeft 
met zijn darmen
is hij speels en vrolijk. 


Groei goed. 
Terwijl ik wereldkampioen keukenschrobben ben! 
Want hij haalt lang niet altijd de achterdeur. 


Gelukkig wordt het lente.

De zonnebloemen 
uit de AH moestuintjes groeien als kool. 

En ergens tussen mijn foto’s 
zit een tekening van een haas.
Een paashaas. 

Maar waar? 

In ieder geval gezellige dagen.



1 opmerking:

  1. Wat vervelend voor je puppie dat hij nog steeds problemen heeft met zijn darmen. Sterkte ermee. Je blokjes zijn simpel, maar erg mooi en vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen