woensdag 17 augustus 2016

Os en Jo.

Al een tijd lang had ik niks van ze gehoord.

Os en Jo.

De hoofdrolspelers in de cartoons
van Sylvia van Ommen.

Meer dan 10 jaar geleden 
leerde ik O&J 
kennen via het boekje 


"Drop". 

Daarin gaan ze een eindje fietsen met 
een zak smurfendrop.
Waarna in de wegberm 
een filosofisch 
gesprek ontstaat over het leven na de dood.

Niet zo heel lang geleden kwam 
ik het stel weer tegen.


Ze weten op elke pagina weer 
een glimlach 
op mijn gezicht te toveren!

En...
ze kunnen de dingen zo heerlijk
relativeren.

Bovendien hebben ze een blog: 
iedere dag een nieuwe cartoon,
iedere dag weer even genieten. 

2 opmerkingen:

  1. Ik kende ze nog niet, dus leuk om kennis met ze te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende ze ook nog niet, maar natuurlijk meteen even op de site gekeken. Heel leuke figuurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen