donderdag 4 februari 2016

Zoek de vout!

In April  is het 45 jaar geleden dat ik 
voor het eerst 
een patchworkblok maakte.

Een logcabin.

Ik heb hem allang niet meer.

Wel weet ik nog dat het idee kwam uit 
het boek:
"Uw huis vol ideeën".

Dat was een zogenaamd boek 
"van de maand"

Begin jaren 70 kwam de boekhandel 
iedere maand met een 
boek voor 25 gulden.

Maar jarenlange ervaring 
zijn geen garantie voor 
foutloos werk.


Kijk en huiver! 

En... ik ging niet een maar twee keer in de fout! 


TWEE 
keer deed ik dit! 


Ja, zo moet het! 

Gelukkig zat het blok nog niet
helemaal
in elkaar! 

Echt iets om op te schieten.
Grrrr. 

Maar de ezel en twee keer aan dezelfde steen stoten: 
Mevrouw Rafel kan het weer beter.


Nou ja, uiteindelijk 
kwam het toch nog goed! 


7 opmerkingen:

  1. Iz nie vaut izz heel kraetievv

    ( maar ik zou het ook overdoen, tenzij het weer een groot werkstuk was, dan liet ik er om zoeken;-))
    De gele en roze stukjes " make my heart jump...."


    Ik ben heel benieuwd naar de volgende blokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha, haastige spoed en de naaimachine :-D!!! Daar kan ik over meepraten!!! Hup hup, vlug vlug en dan pas goed kijken ;-).
    Wel leuk om te zien hoe zo'n patroon pas mooi wordt als het goed is :-)))
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind die foute eigenlijk ook wel heel erg leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om je "vouten" te zien. We hebben er gelukkig allemaal last van......

    BeantwoordenVerwijderen