woensdag 24 maart 2021

Dag mevrouw!

Nee, ik ga niet weg hoor! 

Maar ik moest een beetje lachen

toen ik dit



leuke tasje bestelde bij Mevrouw Kleur.

Mevrouw Rafel,
Mevrouw Emmer,
Mevrouw Knot
en nu 
Mevrouw Kleur 

op Internet kom ik een heleboel 
mevrouwen tegen.

Ik ben bang dat het misschien wel
"Dag Juffrouw Ooievaar" wordt.


Juffrouw Ooievaar is 
het koosnaampje voor onze Lizzy.

Ze is natuurlijk niet jong meer.

Maar tobt de laatste tijd zo erg 
dat we morgen wel gaan overwegen of 
ze nier naar de hondenhemel moet.

Reuma in haar rug.
Vaak een blaasontsteking,
een zere poot.
Open zooltjes.


Lopen is moeizaam.
En haar buggy is een uitkomst.
Ze vindt het ook geweldig
maar of dat nou echt leuk is voor een hond?

Die wil hollen en spelen 
en onderweg overal ruiken.

Puck is een lief broertje.

Hij loopt netjes naast de wagen,
terwijl hij o zo graag ook een ritje 
zou willen.

Een moeilijke  beslissing  dus.

Tja, ook dat hoort erbij als je dieren hebt.

Ik hoop deze afloop niet.
Maar dit heb ik niet in de hand. 


Er komt niet zoveel werk uit m'n handen.

Ik brei de color block sjaal af.

Ben van plan om een zomers vestje te gaan breien.
Maar eerst dit af.


Af en toe een tekening lukt ook wel.

Ik wacht af en zie wel hoe de dingen lopen met Liz. 










 

5 opmerkingen: