vrijdag 14 december 2018

Soqs met soxxs.

Wat is ernou gezelliger dan af en toe
door een
boekhandel struinen?


Op een van die uitjes kwam ik het
Soxxboek
van Kerstin Bolke tegen..

Leuk, die bonte sokken met een patroontje erin.




Omdat ik op een andere tocht,
dit keer door een draadjeswinkel de
effen sokkenwol
Soqs van Durable had gezien
was de beslissing zo gemaakt.

Die mocht mee naar huis.

Er staat altijd wel een sok op.
Gezellig even breien bij de tv.
Met een sok kan weinig fout gaan.

Oh, is het een kerstsok.
Nee, toevallig kwam het zo uit met 
de kleurtjes.
Wit, rood en duck egg blue dat het altijd goed.

Kerstsokken?
Waar zijn je kerstwanten gebleven?

Ja, dat is een beetje pijnlijk.
Zal ik maar zeggen dat ze even uitrusten?
Ze zijn met vakantie.
Veel te ingewikkeld voor deze drukke tijd.




Maar wel tijd genoeg voor 
Het jaargang het papier.

Een collage:
mindfulness and me.




5 opmerkingen:

  1. Leuk die sokken, maar ik blijf het moeilijk vinden hoor...........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal dat een mooi boek zijn om verschillende sokken te breien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb alleen nog maar, ooit, Turkse sokken gebreid. Nog nooit zulke mooie, als in dit boek. Ze zien er allemaal schitterend uit. Mijn bieb collega vond, dat ik sokken breien wel als jaropdracht voor 2019 kan noteren... Zij wil de sokken wel hebben 👍🏻😇

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat kan ik ook wel gaan doen! Sokken breien. Dat is wel zinvol. Ik ben nu eindelijk begonnen met het basissquare patroon nav jouw crisisdekentje. Om mijn hoofd leeg te maken, tussen het leerwerk van mijn opleiding door. Wat een leuke sokken en wat een leuk boek lijkt mij dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The blog are the best that is extremely useful to keep.I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    IWIN89

    BeantwoordenVerwijderen