zaterdag 3 februari 2018

Groeten van Puck.


Precies een week woont hij nu bij ons. 

Een beetje een chaotische week. 
Want we moesten 
nog in een ritme komen. 

Maar nu voelt het alsof
ik de boel weer aardig op de rit heb. 

De vloeren kleven niet meer,
m'n bed is op tijd verschoond,
Lizzy heeft niet om het nummer van de 
Dierenbescherming gevraagd,
hoewel ze het wel moeilijk heeft:
in haar staart en oren hangen
is wel een van Puck's hobby's.

Ook bij de oude Mevrouw Rafel 
is alles onder controle. 

Ze geniet van alle stoute streken 
en
helpt met kleine wasjes.
Zij heeft nog een ouderwetse wasmachine
die een klein wasje in een half uur doet. 
Terwijl mijn eco machine 1 uur en 24 minuten
over hetzelfde wasje doet...

Nu nog eventjes een haakwerkje bij de koffie. 
Het gaat goed! 














3 opmerkingen:

  1. Wat een lieverd! En alles went en ritme komt goed.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is nu al gegroeid! Wat is het een liefje om te zien en hij zal zeker mooi passen in je "meisjes"huishouding. Wat bof je met de wasmachine van je moeder, heerlijk voor die kleine ongelukwasjes.
    Ik had vroeger een Turnamat, met een losse centrifuge. Geweldig ding waren dat.
    Lizzy mag haast wel een medaille voor geduld hebben - die kleine pups hebben ook van die scherpe tandjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhhhh wat een liefie! Ja, ik snap dat er tijd nodig is voor ritme, wennen en elkaar leren kennen! Hij is om op te vreten Anny! En gelukkig zit er op mijn masjien een 20-minuten wasje, heerlijk snel ;o)

    BeantwoordenVerwijderen