vrijdag 22 september 2017

Het perfecte plaatje.


Dat is iets waar iedereen het 
zo graag over heeft op internet! 

Alles moet mooi en gelikt eruit zien.

Iedereen weet ook dat het
perfecte plaatje niet bestaat. 

Gelukkig maar. 


Daarom deel ik deze foto's 
van tja, eerlijk gezegd 
is het gewoon een kladje!

Ik ben bezig met een journal
en probeer af en toe iets uit.

Meestal om te kijken of 
verschillende materialen 
met elkaar mixen. 


Het werd dan wel geen
perfect werk.

De gezellige ochtend 
die ik had 
door het maken
kan ik helaas niet delen.

Toch is dat eigenlijk waar 
het om gaat:
plezier in het maken
en 
misschien iets leren 
voor een volgende keer. 




3 opmerkingen:

  1. Helemaal mee eens.Het gaat om het plezier en weer een leermomentje erbij.
    En vind je tekening helemaal perfect.
    Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Creëren is soms mooier dan het resultaat.
    Wel een lief kleurenpalet gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geniet van jouw mooie achtergrond op je 'kladje' !
    Dat je er zelf tevreden mee bent, is mooier dan een perfect plaatje

    BeantwoordenVerwijderen