vrijdag 17 juli 2015

1000 vragen aan jezelf.


Zo heet het boekje dat bij de laatste "Flow" zat.

De ene vraag is indringerder dan de andere.
Maar er zijn zeker vragen die ik 
best op m'n blog kan behandelen.

Ik kwam op het idee om er 
kleine journals van te maken. 


Er lag nog een kleine dagboekje 
met een geborduurd portretje. 


De titel "about the author"
was ook wel toepasselijk.

Het gaat tenslotte om de maakster in 
de journals. 


Ik  begon met de allereerste vraag die ik 
las toen ik het boekje uit het tijdschrift haalde. 

Dat was:
vraag 507: 

"Draag je vaak lippenstift"

Ach, dat is niet zulke gevoelige informatie.
Die kan ik wel delen.

Dus eerst op zoek naar allerlei kleurtjes rood. 


Had ik vorige keer nog een marker met 
"cool shadow"

Dit keer had ik zelfs lipstick oranje. 


Ik "leende"uit een oude Flair dit lieve meiske.
Maar maakte wel een nieuw rokje 
voor haar.


Nog even spelen met al die mooie rode kleurtjes
en ja, het was inderdaad 
een goede dag voor alles wat ik heel leuk vind. 


O ja, nu wil je natuurlijk ook nog het antwoord weten 
op die vraag.
Nou, ik draag graag lipstick. 
Maar ik doe het lang niet vaak genoeg. 

Terwijl ik toch rood als lievelingskleur heb! 


In mijn voortuin kan ik m'n hart ophalen.
Ik zit niet achter de geraniums
maar achter de stokrozen.

Ze staan zelfs voor het raam en 
af en toe ben ik denk ik 
dat er iemand voor het raam staat! 
Iech! 


Dat zal met mijn sla niet gebeuren.
Die wordt niet zo groot.
Maar wist je dat je nog steeds (pluk)sla 
en rucola kunt zaaien?


De sla komt al aardig op.


En voordat ik weekend ga vieren:
bij de Xenos hebben ze de leukste stempels
voor hele kleine prijsjes.
Voor zo'n kleuter als ik ben een echte snoepwinkel! 

Lieve groetjes, Anny. 

4 opmerkingen:

  1. Sha ha wat heb je weer een grappig blog gemaakt ,van alle markten thuis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt de vraag leuk verwerkt! En wat een goed idee om zo een aantal vragen in dit boekje uit te werken...
    Ik ben jaloers :) op je stokrozen, wat zijn die mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige stokrozen. En ik gebruik erg weinig lipstick want ik vergeet het altijd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk toch Anny, lekker altijd kleuter blijven, niks mis mee, sprak deze andere kleuter ;-)
    Je stokrozen zijn prachtig, het is 1 van mijn lievelingsplanten.

    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen