woensdag 16 oktober 2013

Een dag met een sterretje.

Dat klinkt als een zin uit een ouderwets meisjesboek.
En dat is ook zo.

Als 13- 14 jarige was ik helemaal verzot op de meisjesboeken die
uitgeverij Kluitman op de markt bracht.
Ook mijn vriendin was er gek op.

Feel good met thee onder de gebreide muts en een moeder die altijd thuis was.

Daar vonden we ooit deze zin.
En sinds die tijd is een leuke dag 
een dag met een sterretje.


 De laatste tijd ook letterlijk! 

Na een meestal nachtelijke wandeling (wat is er lekkerder dan even voor het slapen gaan een quiltboek of kookboek te lezen?)  in de Hollandse tuin
van An Moonen en Petra Prins 
kon ik de mooie rode quilt met hexjes en sterren maar niet vergeten.

Nu niet direct denken dat er al een quilt klaar is hoor!
Ik zie wel wat ervan komt.


 Maar met zo'n plakstift is het wel makkelijk geworden.
Knippen, plakken en even aan elkaar zetten. 
(De stofjes zag je al eerder...) 



3 opmerkingen:

  1. Volgens mij moet ik bij jouw eens op cursus. Ha......ha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die sterretjes. Ik kan er ook wel druk van worden in mijn hoofd als ik voor het slapen ga intensief over een quilt nadenk! En als het niet lukt dat slapen is het sterren tellen ipv schaapjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je veel dagen met een sterretje toe.

    BeantwoordenVerwijderen