woensdag 5 juni 2013

Kaften


Ze liggen al zolang klaar deze 3 bij elkaar passende kaften voor een A5 dummy.
Het is bijna een tastbaar schuldgevoel.
Was ik afgelopen week zover dat ik e-i-n-d-e-l-i-j-k  


 m'n oude naaimachine, die ik alleen gebruik voor vrij stikken, schoongemaakt
en helemaal klaar had staan voor het werk
kwam er weer wat tussen.


De geborduurde ruggen ( dubbele stof geborduurd met stersteken of gewoon een rijgsteekje) zijn al helemaal klaar.


Ik moet nog even beslissen of ik dit voorop dit boek doe 
of toch


deze bloemetjes...
 Het mag maar niet lukken. 
Maar ik ruim ze nog niet op! 
Wie weet morgen...
Vanavond in ieder geval niet... 
dan is er Heel Holland bakt op de tv, de Nederlandse versie van The Great Brittish Bake-off.
Wil je er alles over weten?
Zij schreef er vanmorgen een gezellig blog over! 

5 opmerkingen:

  1. Ik stel voor, dat je het meisje voorop doet - ze zit daar zo mooi op het puntje van haar stoeltje..nieuwsgierig naar wat er in de boekjes zal komen?

    Veel plezier bij het programma! Het wordt vast leuk met Martine erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg Anny en als altijd bijzonder fraai en inspirerend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wou wat mooi deze kaften
    geeft me weer wat inspiratie voor mijn kafting
    Fijne week groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend, het meisje zou ik aan de voorkant doen... !
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen