maandag 30 juli 2012

Papieren Maandag

Vandaag een journalpage van afgelopen week. Het voordeel van warm weer is dat ik het koelste plekje in huis op zoek... en dat is m'n atelier. Kijk, zo kom je nog eens tot iets. Het viel me op dat iedereen zo liep te klagen over de warmte, terwijl het maar een paar daagjes warm was en het "leed"dus duidelijk te overzien!
Het meest tevreden was ik dit keer met de visjes en hun achtergrond. Nu de beestjes bijna zijn afgelopen wil ik weer meer gaan doen aan het bijhouden van een visueel dagboek. Een pagina per week misschien???? Ik werkte in een nieuw boekje A5 formaat, dus helemaal niet zo groot. Op 300 grams aquarelpapier.Bij deze dikte papier hoef je niet op te spannen, je kunt er zo op werken en ik gebruikte geen inkt maar aquarelverf met (Copic)markers en viltstiften.

4 opmerkingen:

  1. Anny ik vind de beestjes erg leuk, dus een vervolg met een visueel dagboek op wat voor manier dan ook zou erg leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie journaalpage vandaag, echt helemaal af!
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een schitterende dingen maak jij toch, ik zit echt vol bewondering en met studie te kijken!! De vormen en kleuren spatten van het papier af, wow!! Ga door... ;)! Groetjes Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hebben we geklaagd?;)
    Het levert anders wel weer een prachtige journalpage op van jou;)

    BeantwoordenVerwijderen