vrijdag 19 oktober 2018

Wie heeft de appeltaart gezien?


Af en toe liggen er weken restjes papier
van een ander project weeeeeeeeken
op mijn werktafe,.

Ik zag er iets in.
En ik hoefde het alleen maar even op te plakken! 

Maar dat blijft soms heel lang een heel
goed voornemen. 

Toch ligt er ook altijd een klein boekje op tafel.


In dat boekje zijn altijd heel veel 
collages en journalpages onderweg. 

Bij een kop koffie ‘s middags pak ik 
het vaak om even te tekenen
of te plakken.

Nou ja, om lekker te kliederen.


Niet alle bladzijden worden meesterwerken.

Ha,Ha! 

Dat hoeft ook niet.
Het is een leuke manier om toch even 
20 minuutjes of zo
bezig te zijn. 
En lekker op te laden. 




3 opmerkingen:

  1. Nee, ik heb ook geen appeltaart gezien..
    Met die bladzijdes blijven je creatieve spieren in goede conditie. En je wordt er vast ook blij van: éventjes priegelen en prutsen, dan kun je er weer tegenaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anny, wat doe je toch een ongelofelijke leuke en vooral creatieve dingen! Mooie gave.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your posts and everything looks wonderful. I love your idea thanks for sharing.
    หนังฟรี

    BeantwoordenVerwijderen