donderdag 22 maart 2018

Kwartje.

Ineens viel het kwartje! 

Of er ging me een lichtje op. 

Ooit nam ik me voor om een 
goede wantenbreister 
te worden. 

Ik was ook best aardig op weg. 

En zelfs Sinterklaas wist ervan. 


In 2016 kreeg ik een doos met materiaal 
om een paar mooie wanten te breien. 

Met ingewikkelde beschrijving en alleen het 
kleine plaatje om van na te breien. 

Dat plaatje had ik makkelijk kunnen 
vergroten op de pc. 
Maar ja, daar kwam het niet van. 


Knit like a latvian stond erop de doos. 

Ha! 

Dankzij Marianne,
een echte wantenbreister vond ik dit boek.


En daar staan deze wanten in. 

Met nog veel meer moois. 

Dus op zoek naar iemand die het wilde leveren.
Dat werd gewoon het blauwe dikke mannetje. 
En voor iets meer dan 20 euro.
Terwijl ik ook het dubbele bedrag tegenkwam. 

Ik ga eerst nog even oefenen op wat er nog ligt.

Voor een echt goede
wantenbreister moet je bij
Marianne  zijn! 



5 opmerkingen:

  1. Ja, Marianne weet de weg in wantenland! Ik ga ook snel even bij de kleine blauwe man kijken, want ik heb ook écht een zwak voor bijzondere wanten. Wat heeft Sint je toen een prachtig cadeau gegeven. Nu komt het helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben best benieuwd hoe dat gaat, lijkt mij heel ingewikkeld! Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben geen breiheld maar zou dat boek alleen al kopen om door te bladeren. Van Marianne heb ik het paar met de uilen gekocht! Vind de wanten zo mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk pakket en projekt...*Ü*... Ik ben dol op deze wanten... gewoon omdat ze zo mooi zijn om te zien.

    Knap hoor dat jij ze gaat breien.... Dat boek hou ik in gedachten... voor ooit...

    Succes! Het gaat vast lukken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend voor je puppie dat hij nog steeds problemen heeft met zijn darmen. Sterkte ermee. Je blokjes zijn simpel, maar erg mooi en vrolijk!

    ผ่านเว็บ B2BET

    BeantwoordenVerwijderen