dinsdag 24 oktober 2017

Beloning.

Het voelt een beetje als 
een beloning 
voor hard werken.


Deze geweldige streng 
zelfgeverfde sokkengaren
van Atelier Jaffari.

Je weet wel,
van het blog blij-dat-ik-brei. 

Ik zit even uit te puffen
achter de computer.

Heb net de douche schoongemaakt.
Echt schoongemaakt!
Dus niet zomaar een sopje
voor een wekelijks beurtje.
Nee, met een harde werkborstel
heb ik alle hoeken en gaten uitgelikt.
Zelfs het plafond is schoon.

Even bijkomen dus.    

Want het is zo lekker ontspannen
op internet.
Een filmpje, 
een nieuw liedje leren op de ukelele.


Niet dat ik niks meer te doen heb hoor! 

Op tafel staat een blad met
allerlei kleine werkjes
die 
eventjes afgemaakt moeten worden. 


Ik schiet al lekker op hoor:
kijk maar:
Kitty heeft zelfs al een 
onderbroek aan! 


Natuurlijk kon ik niet afblijven 
van de bol yarn cake! 

Ik brei er een eenvoudige sjaal mee. 
Zo meteen even een toertje bij een kop koffie.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Anny,
    Dan is het heerlijk bijkomen hè, na zo'n klus.
    Wat een leuke projectjes op je blad. Steeds even met een ander dingetje bezig zijn, dat bevalt mij ook heel goed. Ben momenteel drie dingen tegelijk (door elkaar) aan het doen, naast mijn werk achter de naaimachine.
    Fijne dag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, wat een timing om dit prachtige garen nét nu binnen te krijgen.. Je hebt het verdiend!! En op het dienblad liggen alle andere leuke dingen klaar - dat onderbroekje staat haar schattig.
    En ik zie (onder je mooie sjaal) ook nog de boekenuitgave van Flow..
    Geef je maar lekker neer en geniet van de fijne dingen, na al het harde werken met borstel en een sopje. En, als je het treft, is het ook nog droog, als je Lizzy gaat uitlaten.. Top!!

    BeantwoordenVerwijderen