maandag 29 mei 2017

Iets te vieren.


Nog nooit was het zo heet op m'n verjaardag.


Zo warm dat zelfs de slingers naar buiten konden.


Vorige week was het ook al mooi weer.
Heerlijk om met alle leuke draadjes
naar buiten te gaan
en 
kleine rondjes te haken voor een slinger.


Zo is het prima uit te houden.


M'n zomerjurk was precies 
op tijd klaar voor de grote dag.

(En het bed nog niet opgemaakt 😕
daar heb ik natuurlijk weer niet op gelet!) 


Inmiddels maak ik een tweede jurkje 
met hetzelfde patroon.

Kinderstof met kersjes...
Het is lastig om leuke modestoffen
op de kop te tikken
hier in Westland. 


Dik een week geleden zaaide ik 
lathyrus.
Pfft, helemaal vergeten.


Maar door de warmte doen ze het geweldig! 

En...

Heb je binnenkort ook iets te vieren?

Of ben je meer een type van:
"het leven is een feestje,
maar je moet wel zelf de slingers ophangen!" 


Ik haakte zo in het zonnetje een extra slinger.

Wil je meeloten?
Laat dan even een berichtje achter 
onder dit blogje.

Dit kan tot en met aanstaande zondag (4 juni).

8 opmerkingen:

  1. Ja, ik heb een feestje, maar dat is al a.s. woensdag. Schoonmoeder wordt 89 jaar
    Leuk blogje!
    Enne...gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd. Hele mooie slingers heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog Van harte gefeliciteerd.
    Wat een leuke slingers. Handig ook, ik ben midden in mijn zomervakantie jarig. Deze zijn zo mee te nemen in de koffer om op zakynthos op te hangen. Een superidee. Dank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd! Leuk je slinger en je jurk!
    Groetjes
    Annemieke
    ps Grappig naam voor je blog heb jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd.
    Heerlijk als je het feestje buiten kunt vieren. Wordt het extra feestelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Heel de zoemer is het hier feest. Man jarig, 2 kleinkinderen, zelf jarig, trouwdag met lustrum en ga zo maar door. Maar als de zon schijnt, is het toch elke dag een feest.
    Fijne zomer
    Groetjes Gre

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Elke dag feest met een slinger zoals deze. Ik doe mee. Groet puup

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Annie, gefeliciteerd met je verjaardag! Het is bij ons elke dag een feestje, dat weet je. Groeten de buurvrouw

    BeantwoordenVerwijderen