vrijdag 12 januari 2018

Lezen.

Tussen de regels door lezen. 

Zo heet de sjaal die ik wil 
gaan breien. 

Het wordt natuurlijk gewoon 
tussen de bedrijven door breien! 

Rafeltje kan wel een 
grote nieuwe sjaal gebruiken! 


De sjaal wordt gebreid van 2 bollen Whirl van Scheepjes. 

Alleen van de kleurtjes wordt ik al vrolijk! 

En dan de namen! 

Wie verzint die toch? 

De rozige bol heet Turks-islamitische Delight. 
Die met het blauw Sherbet Rainbow.

Dat is toch wel spannender dan 
kleur 3345 
of 9763. 

Het patroon is van Tammy Canavan-Soldaat.
Het is te koop op Ravelry. 

Er is trouwens ook een gehaakte versie. 

Meer over het patroon 
en de make-a-long 
Vind je op haar blog

6 opmerkingen:

  1. Ohhhh, wat een mooi patroon heb je ervoor! Mijn handen jeuken, want die kleurtjes alleen zijn geweldig mooi. Dan nog een heel bijzonder effect in je breiwerk... Nog maar eens verder kijken bij deze mevrouw.... Succes er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleuren Veel succes, groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel inspirerend allemaal, ik blijf kijken! Hou je ons op de hoogte van je vorderingen? Ik loop giga achter met blogs lezen, dus wie weet ben je al een stuk verder ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    หนังใหม่

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke namen hè? Dat zegt inderdaad meer dan een nummer.

    BeantwoordenVerwijderen