woensdag 17 januari 2018

Confetti.

Het is vaste prik in januari:
Mevrouw Rafel 
ruimt op. 

En dit jaar doe ik dat wel heel grondig.

Ritjes naar de kringloop. 
Naar de Gemeentewerf. 

Er blijft weinig tijd over voor iets creatiefs. 


Een collage kan wel. 

Door de dagen heen papiertjes 
verzamelen. 
Ze heel veel keertjes 
net een beetje anders neerleggen. 

En dan is er ineens een thema :
"add a little confetti to your life" 


Het thema kwam van een rolletje 
washi-tape van de Hema. 

Daarop stond trouwens add a little confetti 
to each day. 

Maar och, ik dacht het maar 
direct 
groot aan te pakken,
net als al dat opruimen. 

Rafeltje geniet van al die ruimte 
die het opruimen geeft! 

4 opmerkingen:

  1. Zijn die taperolletjes even leuk! Grappig, hoe je dan ineens je thema te pakken hebt.. Zo werkt het wel: verzamelen, leggen, schuiven, even bij weg lopen en ja, daar heb je het ! Leuk! Veel succes met het opruimen, je zit in een flow....🤓

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, moet ik ook doen, dat opruimen. Maar ben weer even gaan zitten met een bakkie koffie 😅

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk, ik hou van de spreuk! Rijmt nog ook, hahaha! Jaaa opruimen, dat moet hier ook nodig weer gebeuren. Als de kamers opnieuw zijn ingedeeld dan ga ik (lees: moet ik) ook weer rigoureus gaan opruimen. De zolder puilt weer uit ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke blog... ik ben een nieuwe volger...haha. maar zit niet onder mijn boognaam op jouw volglijst zie ik.... ik moet dat een keer veranderen.
    Je hebt leuke dingen hierop... Succes met al dat mooie spul.

    BeantwoordenVerwijderen