maandag 22 januari 2018

Confetti twee.

Een beetje 
confetti
aan je leven toevoegen 
is eerlijk gezegd wel een mooi 
jaarthema. 

Flink wat mantelzorg 
leveren aan de oude Mevrouw Rafel
maakt dat ik wel heel goed
voor mezelf moet zorgen. 

De kurk waarop ik blijf drijven 
is toch wel 
creatief bezig zijn.

Collages maken 
hoeft geen uuuuuuuren 
te kosten.
Terwijl het resultaat dikwijls verrassend is. 


Zo ben ik heel tevreden 
met dit 
winterkoninkje! 


Soms gaat er ook wel iets mis. 

Gelukkig is er dan Gesso.
Laagje over het origineel.
En dan is het ineens iets! 



7 opmerkingen:

  1. Goed van jou, sterkte. Het winterkoninkje is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een zware taak, mantelzorgen en zeker belangrijk om je in een hobby te verliezen. Mooi werk! Pas goed op jezelf voor het te laat is. Sterkte en hartelijke groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je ontspanning vindt in je knutsels,dat heb je hard nodig als mantelzorger. En je zit al een beetje in carnavalssferen met die confetti....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elke dag iets creatiefs houdt je op de been, ze zijn schattig. Goede oplossing om gesso te gebruiken, nu komen de vrolijke kleuren goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh ja zeker, dat mantelzorgen raakt je uiterste grenzen..! Ik hoop dat jouw mooie creatieve uitspattingen jou even die momentjes van geluk brengen, dat heb je meer dan verdiend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik herken dit helemaal. Na jaren zorg voor mijn moeder zorgen, heeft nu mijn vader zorg nodig. Gelukkig heb ik ook een hobby: quilten. En zolang ik maar creatief kan zijn, kan ik heel veel aan. Sterkte met je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen