dinsdag 2 mei 2017

Inde rommel!


Ja hoor! 
Mevrouw Rafel heeft het weer eens voor elkaar! 

Ze zit weer vreselijk in de troep.


Vaste lezers weten het wel:
mannen aan het werk in huis:
daar kan Rafeltje helemaal niet tegen.

Maar och,
even doorbijten en dan is de slaapkamer 
weer een plaatje.

Voorlopig slaapt ze in haar atelier.

Wie weet is dat wel goed voor de creativiteit.


Afgelopen vrijdag nam ik na maanden
het schilderen weer op.


Het lijkt wel een Chinese productielijn...

Maar dan kun je nog eens wat verknoeien, toch?

Voorlopig zou ik niet weten 
hoe ik verder zou moeten werken.
Het was al heel wat 
dat ik m'n laptop
uit de troep kon vissen. 

De oude Mevrouw Rafel 
kocht 


nieuwe eetkamerstoelen! 

En ik wist een aardig dealtje te doen 
met m'n vaste leverancier.
Alleen wilde hij ook snel boter bij de vis.

Dus moest ik wel even internet op.

Je zult wel denken:
die oude mevrouw is toch al heeeeel oud?
En dan nieuwe stoelen?
Maar de oude waren zo versleten.
Dat kon echt niet meer.

Ze is er apetrots op!
Dat is dus niet aan ouderdom gebonden.


Ik ga denk ik maar weer eens koffiezetten
voor de harde werkers.

Zelf neem ik maar een want ter hand:
verder kan ik nergens bij. 

4 opmerkingen:

  1. O jee ,het moet eerst rommel worden voor het mooi word ,leuke stoelen en niks ouderdom ,dat is niet gebonden aan leeftijd hoor gewoon doen wat je leuk vind ,Bedankt voor je belangstelling en daar is geen tijd aan verbonden altijd lief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie noorse wanten ben je aan het breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet er wat voor over hebben om een frisse slaapkamer te krijgen..
    Goed idee om je terug te trekken in het atelier. De oren op stokjes om de koffie op tijd aan te geven en dan toch even je eigen dingen doen.
    Complimenten voor je moeder: wat een mooie stoelen! Ook al ben je oud, je hoeft er niet slonzig bij te zitten. Dit is een feestje voor je ogen. Sterkte met de mannen en de rommel, even doorzetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Straks is alle leed geleden, heb je een prachtige slaapkamer! Mooie wanten!
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen